Vil ha fart i reiselivsnæringen: – Skal bli et av de mest foretrukne reisemålene i Norge

Selv om storparten av reiselivsnæringen i Midt-Troms sliter tungt satser Karianne Drage og Reidun Traasdahl Nilsen hardt på å få etablert Visit Bardufoss, som en lokal salgskanal for reiselivsaktørene i Målselv-regionen.

BASE FOR VISIT BARDUFOSS: Basecamp Snowman (det gamle Blånisselandet) skal være base for Visit Bardufoss.  Foto: Privat

nyheter

Karianne Drage fortelller at Visit Bardufoss ikke er et etablert selskap ennå, men fungerer mer som en «brand» under Rundhaug gjestegård, der hun altså er den som på heltid jobber og forbereder det som forhåpentlig skal ende med at Visit Bardufoss etableres som et lokalt selskap som skal promotere lokale reiselivsaktører i Indre Troms.

– Vår klare målsetting er at Visit Bardufoss med sin satsing skal bidra til at Bardufos-regionen på sikt skal bli en av de mest foretrukne reisemålene i Norge.