Ingvild Warholm"/>

Må bli proff på sosiale medier

Senja næringshage skal lære bort hvordan Facebook og Twitter kan hjelpe deg i forretningslivet.
data og nett

Sosiale medier tar større og større plass i samfunnet, og prosjektleder ved Senja næringshage på Finnsnes, Linda Ødegård, mener at de som lærer seg å ta det i bruk på en strategisk måte vil høste gevinster.

Derfor annonserte hun nylig på facebook at de kurser i "Strategisk bruk av sosiale medier".

Kommunikasjon

- Vi vil holde kurs for kommuner og bedrifter i hvordan de gjennom sosiale medier kan kommunisere og markedsføre seg for omverdenen. Vi merker at det er lite fokus og kunnskap rundt dette hos mange, noe vi vil gjøre noe med, sier Ødegård.

Kurset holdes 30. mars, og alle som kan dra nytte av å bruke sosiale medier med hensikt kan melde seg på.

Muligheter

- Vi har fått en veldig bra pris for kurset, noe vi mener folk burde dra nytte av. Hittil har vi kun 20 påmeldte, men vi har plass til 40, sier prosjektlederen og legger til:

- Det er på tide at folk får øynene opp for mulighetene som ligger i bruk av sosiale medier som Facebook og Twitter. På kurset lærer du hvordan og hvorfor man bør ta dette i bruk i en større grad.

(Folkebladet.no)

Si din mening: Du er hjertelig velkommen til å kommentere denne artikkelen (stengt mellom midnatt og kl. 06:00). Du må være innlogget på Facebook for å kunne kommentere. Upassende og injurierende innlegg vil bli slettet! Hele debatter kan også bli fjernet uten forvarsel.

Varsle om upassende innlegg her.

data og nett